Dynaudio Acoustics M3FX centre

Odsłuch o wysokiej mocy do dużych telewizyjnych i filmowych studiów dubbingowych

3-drożny, hybrydowy

M3FX centre

M3FX to system głośnikowy o dużej mocy przeznaczony do dużych filmowych i telewizyjnych studiów postprodukcyjnych, w których konsola znajduje się w odległości do 8 metrów od ekranu.

W połączeniu z subwooferami i głośnikami przestrzennymi zapewnia idealny i pochłaniający system odsłuchowy dla wielokanałowych formatów kinowych typu Dolby Atmos HE 7.1.4, 9.1.4 i pełnego Atmos.

System ten dostarczany jest w wersjach lewy-prawy i centralny.

Część basowa składa się z czterech głośników MSP (polimer z domieszką krzemianu magnezu) o średnicy 300 mm i niskim poziomie zniekształceń z cewkami drgającymi chłodzonymi ferrofluidem o średnicy 100 mm. Część średniotonowa składa się z dwóch głośników o średnicy 170 mm z cewkami drgającymi o średnicy 75 mm i magnesami neodymowymi. Głośnik wysokotonowy to D260H z miękką kopułką i krótkim falowodem. Wewnątrz znajduje się pasywna zwrotnica o dużej mocy, która łączy głośniki średniotonowe z wysokotonowym.

Głośniki te są dostarczane jako aktywne głośniki dwudrożne. Zalecane wzmacniacze to nasza seria Dynaudio Acoustics DA z wbudowanym DSP lub seria DCA z wbudowanymi filtrami.

Porozmawiajmy

Wpisz dane kontaktowe, a członek naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie. 

DynaudioAcoustics_M3FX_03_landscape

M-series

Specifications

  • Stan Aktualny
  • Segment Pro
  • Seria Dynaudio Acoustics
  • Zastosowanie Postprodukcja i muzyka
  • Typ 3-drożny, hybrydowy
  • Pasmo przenoszenia 35 Hz – 20 kHz
  • Maksymalny poziom SPL w odległości 2 metrów 125 dB stereo
  • Częstotliwości podziału zwrotnicy 250 Hz i 3000 Hz
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne 1% przy 90 dB
  • Wymiary obudowy (wys. × szer. × gł.) 1300 x 900 x 515 mm
  • Waga kg 110
  • Wykończenia Czarna farba strukturalna
Dynaudio_Acoustics_M3FXCentre_Lineart

Dynaudio Magazine

Dynaudio Magazine is our universe of sound and music-related articles, videos, and podcasts, covering everything from loudspeakers and technology to extraordinary people, and our very best tips and tricks.

Read more
2025_Dynaudio_ATE_Ep38_AcousticPanels_05.07min_ListImage

Acoustic panels to the rescue: fixing asymmetrical speaker setups

If you have a less than ideally shaped listening room in need of some acoustic treatment, then you might be feeling overwhelmed by how exactly you sho...

DynaudioFocus_Family_Blonde_qobuz-connect-logo_1200x1200

Focus series firmware update 1.2.120

At Dynaudio, our mission with Focus has always been to create a future-proof product that adapts to new features and technologies. Designed for flexib...

WIP_2025_Dynaudio_ATE_Ep37_AmpClasses_12.02min_ListImage

What do different amplifier classes mean?

If you're confused by differing amp classes and classifications, then read on dear reader, and become wiser, as Otto explains this sometimes confusing...

M-series

Specyfikacje

  • Stan:
  • Segment:
  • Seria:
  • Zastosowanie:
  • Typ:
  • Pasmo przenoszenia:
  • Maksymalny poziom SPL w odległości 2 metrów:
  • Maximum SPL at 1 metre:
  • Częstotliwości podziału zwrotnicy:
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne:
  • Sensitivity:
  • Impedance:
  • Dynaudio Acoustics M4 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Nagrywanie i miksowanie muzyki
  • 4-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 130 dB stereo
  • 250 Hz, 2 kHz, 5 kHz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics C3 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 120 dB stereo
  • 200 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M1 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny, pasywny
  • 50 Hz – 20 kHz
  • 122 dB stereo
  • 1650 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M2 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 40 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 700 Hz i 3700 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3F
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja i muzyka
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 120 dB
  • 250 Hz i 2500 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3FX left/right
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 250 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 123 dB stereo
  • 400 Hz i 3900 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3FX centre
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja i muzyka
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 250 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics MF15 vertical
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 114 dB
  • 2000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • 90 dB/2,83 V/1 m
  • 4 omy
  • Dynaudio Acoustics MF15 centre
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 114 dB
  • 2000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • 90dB/2.83v/1m
  • 4 omy
  • Dynaudio Acoustics MS15
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja filmowa i telewizyjna
  • Subwoofer
  • 30 Hz – >500 Hz
  • 128 dB
  • 96dB/2.83v/1m
  • 8 omów
  • Dynaudio Acoustics MS18
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja filmowa i telewizyjna
  • Subwoofer
  • 25 Hz – >500 Hz
  • 130 dB
  • 97 dB/2,83 V/1 m
  • 8 omów
  • Dynaudio Acoustics MF30
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 122 dB
  • 1% przy 90 dB
  • 95dB/2.83v/1m
  • 4 omy