Dynaudio Acoustics M3F
Wysokiej jakości odsłuch do średnich stanowisk dubbingowych dla telewizji i filmu
3-drożny, hybrydowy
M3F
M3F to system głośnikowy o wysokiej jakości przeznaczony do średnich studiów zajmujących się postprodukcją dla filmu i telewizji.
Jego przeznaczenie, to miejsca za ekranem, a niewielkie rozmiary sprawiają, że w reżyserce pozostaje więcej miejsca. W połączeniu z subwooferami i głośnikami przestrzennymi M3F dopełnia doskonały system, zapewniając immersyjny odsłuch, w tym podczas pracy na wielokanałowych systemach kinowych typu Dolby Atmos HE 7.1.4, 9.1.4 i pełny Atmos.
Część basowa składa się z dwóch głośników MSP (polimer z domieszką krzemianu magnezu) o średnicy 300 mm ze 100 mm cewkami drgającymi chłodzonymi ferrofluidem. W sekcji średniotonowej znajdują się dwa najwyższej jakości głośniki MSP o średnicy 170 mm z cewkami drgającymi o średnicy 75 mm. Jednostka wysokotonowa to głośnik D260H z miękką kopułką i krótkim falowodem. Pasywna zwrotnica o wysokiej mocy łączy głośniki średniotonowe z wysokotonowymi.
Głośniki te są dostarczane jako aktywny system dwudrożny. Zalecamy wykorzystanie naszych wzmacniaczy z serii DA z wbudowanym DSP lub wzmacniaczy mocy serii DCA z kartami filtrów analogowych.
Porozmawiajmy
Wpisz dane kontaktowe, a członek naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie.

M-series
Specifications
- Stan Aktualny
- Segment Pro
- Seria Dynaudio Acoustics
- Zastosowanie Postprodukcja i muzyka
- Typ 3-drożny, hybrydowy
- Pasmo przenoszenia 35 Hz – 20 kHz
- Maksymalny poziom SPL w odległości 2 metrów 120 dB
- Częstotliwości podziału zwrotnicy 250 Hz i 2500 Hz
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne 1% przy 90 dB
- Zalecana moc wzmacniacza Dwa kanały: 500-1000 W/kanał na głośnik
- Wymiary obudowy (wys. × szer. × gł.) 1300 x 520 x 400 mm
- Waga kg 62
- Wykończenia Czarna farba strukturalna
- High frequency driver 28 mm, miękka kopułka w krótkim falowodzie
- Midrange 2 × 17 cm MSP
- Głośnik niskotonowy 2 × 30 cm MSP
- Zalecenia dotyczące wzmacniacza Dynaudio Acoustics DA40 DSP, DCA800 (z filtrami)
- Optional: Hardwood cabinet dąb, wiśnia, orzech, klon
- Obudowy o niestandardowych wymiarach Na zamówienie

M-series
Specyfikacje
- Stan:
- Segment:
- Seria:
- Zastosowanie:
- Typ:
- Pasmo przenoszenia:
- Maksymalny poziom SPL w odległości 2 metrów:
- Maximum SPL at 1 metre:
- Częstotliwości podziału zwrotnicy:
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne:
- Sensitivity:
- Impedance:
- Driver:
- Zalecana moc wzmacniacza:
- Wymiary obudowy (wys. × szer. × gł.):
- Waga kg:
- Fixing:
- Wykończenia:
- High frequency driver:
- Midrange:
- Głośnik wyższego zakresu średnich częstotliwości:
- Głośnik niższego zakresu średnich częstotliwości:
- Głośnik niskotonowy:
- Zalecenia dotyczące wzmacniacza:
- Optional: Hardwood cabinet:
- Obudowy o niestandardowych wymiarach:

Dynaudio Acoustics M4 MkII
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Nagrywanie i miksowanie muzyki
- 4-drożny, hybrydowy
- 35 Hz – 20 kHz
- 130 dB stereo
- 250 Hz, 2 kHz, 5 kHz
- 1% przy 90 dB
- Cztery kanały: 500-1000 W/kanał na głośnik
- 900 x 850 x 680 mm
- 97
- Czarna farba strukturalna
- Esotar 3
- 56 mm, miękka kopuła
- 2 x 17 cm MSP
- 4 x 30 cm MSP
- Dynaudio Acoustics DA40/80 DSP, DCA800/1400
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics C3 MkII
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Muzyka i postprodukcja
- 3-drożny, hybrydowy
- 35 Hz – 20 kHz
- 120 dB stereo
- 200 Hz i 3000 Hz
- 1% przy 90 dB
- Dwa kanały: 250-500 W/kanał na głośnik
- 875 x 440 x 395 mm
- 40
- Czarna farba strukturalna
- Esotar 3
- 17 cm, MSP
- 30 cm, MSP
- Dynaudio Acoustics DA40 DSP, DCA800 (z filtrami)
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics M1 MkII
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Muzyka i postprodukcja
- 2-drożny, pasywny
- 50 Hz – 20 kHz
- 122 dB stereo
- 1650 Hz
- 1% przy 90 dB
- 250-500 W na kanał
- 256 x 476 x 393 mm
- 14
- Czarna farba strukturalna
- Esotar 3
- 2 x 18 cm MSP
- Dynaudio Acoustics DA20, DA40, DCA800
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics M2 MkII
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Muzyka i postprodukcja
- 3-drożny, hybrydowy
- 40 Hz – 20 kHz
- 125 dB stereo
- 700 Hz i 3700 Hz
- 1% przy 90 dB
- Dwa kanały: 250-500 W/kanał na głośnik
- 350 x 680 x 500 mm
- 35
- Czarna farba strukturalna
- Esotar3
- 75 mm, miękka kopułka
- 24 cm MSP × 2
- Dynaudio Acoustics DA20 (z filtrami), DA40, DCA800 (z filtrami)
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics M3F
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Postprodukcja i muzyka
- 3-drożny, hybrydowy
- 35 Hz – 20 kHz
- 120 dB
- 250 Hz i 2500 Hz
- 1% przy 90 dB
- Dwa kanały: 500-1000 W/kanał na głośnik
- 1300 x 520 x 400 mm
- 62
- Czarna farba strukturalna
- 28 mm, miękka kopułka w krótkim falowodzie
- 2 × 17 cm MSP
- 2 × 30 cm MSP
- Dynaudio Acoustics DA40 DSP, DCA800 (z filtrami)
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics M3FX left/right
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Muzyka i postprodukcja
- 3-drożny, hybrydowy
- 35 Hz – 20 kHz
- 125 dB stereo
- 250 Hz i 3000 Hz
- 1% przy 90 dB
- 1300 x 720 x 600 mm
- 110
- Czarna farba strukturalna
- 28 mm, miękka kopułka w krótkim falowodzie
- 2 × 17 cm MSP
- 4 × 30 cm MSP
- Dynaudio Acoustics DA40/80 DSP, DCA800/1400 (z filtrami)
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics M3 MkII
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Muzyka i postprodukcja
- 3-drożny, hybrydowy
- 35 Hz – 20 kHz
- 123 dB stereo
- 400 Hz i 3900 Hz
- 1% przy 90 dB
- Dwa kanały: 500-1000 W/kanał na głośnik
- 775 x 555 x 505 mm
- 65
- Czarna farba strukturalna
- Esotar3
- 2 × 15 cm MSP
- 2 × 30 cm MSP
- Dynaudio Acoustics DA40 DSP, DCA800 (z filtrami)
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics M3FX centre
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Postprodukcja i muzyka
- 3-drożny, hybrydowy
- 35 Hz – 20 kHz
- 125 dB stereo
- 250 Hz i 3000 Hz
- 1% przy 90 dB
- 1300 x 900 x 515 mm
- 110
- Czarna farba strukturalna
- 28 mm, miękka kopułka w krótkim falowodzie
- 2 × 17 cm MSP
- 4 × 30 cm MSP
- Dynaudio Acoustics DA40/80 DSP, DCA800/1400 (z filtrami)
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics MF15 vertical
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Muzyka i postprodukcja
- 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
- 60 Hz – 20 kHz
- 114 dB
- 2000 Hz
- 1% przy 90 dB
- 90 dB/2,83 V/1 m
- 4 omy
- 100-500 W
- 452 x 320 x 204 mm
- 10
- 4 × gwintowane wkładki M8 z tyłu umożliwiają mocowanie do różnych uchwytów
- Czarna farba strukturalna
- 28 mm, miękka kopułka
- 24 cm MSP
- Dynaudio Acoustics DA20 4-kanałowy
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics MF15 centre
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Muzyka i postprodukcja
- 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
- 60 Hz – 20 kHz
- 114 dB
- 2000 Hz
- 1% przy 90 dB
- 90dB/2.83v/1m
- 4 omy
- 100-500 W
- 320 x 452 x 178 mm
- 10
- 4 × gwintowane wkładki M8 z tyłu umożliwiają mocowanie do różnych uchwytów
- Czarna farba strukturalna
- 28 mm, miękka kopułka
- 24 cm MSP
- Dynaudio Acoustics DA20 4-kanałowy
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Dynaudio Acoustics MF30
- Aktualny
- Pro
- Dynaudio Acoustics
- Muzyka i postprodukcja
- 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
- 60 Hz – 20 kHz
- 122 dB
- 1% przy 90 dB
- 95dB/2.83v/1m
- 4 omy
- 100-500 W
- 440 x 515 x 255 mm
- 15
- 4 × gwintowane wkładki M8 z tyłu umożliwiają mocowanie do różnych uchwytów
- Czarna farba strukturalna
- 28 mm, miękka kopułka
- 2 x 2 4cm MSP
- Dynaudio Acoustics klasa D, czterokanałowy, DA20/40
- dąb, wiśnia, orzech, klon
- Na zamówienie

Acoustic panels to the rescue: fixing asymmetrical speaker setups
If you have a less than ideally shaped listening room in need of some acoustic treatment, then you might be feeling overwhelmed by how exactly you sho...

Focus series firmware update 1.2.120
At Dynaudio, our mission with Focus has always been to create a future-proof product that adapts to new features and technologies. Designed for flexib...

What do different amplifier classes mean?
If you're confused by differing amp classes and classifications, then read on dear reader, and become wiser, as Otto explains this sometimes confusing...