Dynaudio Acoustics M2 MkII

Wyjątkowo dokładny, niezwykle kompaktowy

3-drożny, hybrydowy

M2 MkII

Wyższa wartość SPL to wyższa precyzja i więcej finezji w ogólnym ujęciu.

Koncepcja na pierwotny model M2 zakładała stworzenie trójdrożnego monitora bliskiego i średniego pola w taki sposób, aby uzyskać maksymalną precyzję i SPL w kompaktowej obudowie.

Druga generacja wykorzystuje tę ideę i jeszcze ją ulepsza. M2 MkII wykorzystuje najnowsze głośniki wysokotonowe z miękką kopułką Esotar 3 oraz najnowsze głośniki średnio- i niskotonowe MSP (polimer z domieszką krzemianu magnezu). Wewnątrz znajduje się ręcznie wykonana zwrotnica. Połączenie tych wszystkich elementów zapewnia zdumiewająco dokładne obrazowanie i pasmo przenoszenia. Czyli dokładnie to, czego potrzeba w studio.

Nowy model M2 MkII znacząco wykracza poza parametry SPL i zakresu częstotliwości pierwotnej wersji. Jest to ogromny krok naprzód w naszym obsesyjnym pościgu za doskonałością profesjonalnego odsłuchu.

Porozmawiajmy

Wpisz dane kontaktowe, a członek naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie. 

DynaudioAcoustics_M2_03-2

M-series

Specifications

  • Stan Aktualny
  • Segment Pro
  • Seria Dynaudio Acoustics
  • Zastosowanie Muzyka i postprodukcja
  • Typ 3-drożny, hybrydowy
  • Pasmo przenoszenia 40 Hz – 20 kHz
  • Maksymalny poziom SPL w odległości 2 metrów 125 dB stereo
  • Częstotliwości podziału zwrotnicy 700 Hz i 3700 Hz
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne 1% przy 90 dB
  • Wymiary obudowy (wys. × szer. × gł.) 350 x 680 x 500 mm
  • Waga kg 35
Dynaudio_Acoustics_M2MKII_Lineart-1

Dynaudio Magazine

Dynaudio Magazine is our universe of sound and music-related articles, videos, and podcasts, covering everything from loudspeakers and technology to extraordinary people, and our very best tips and tricks.

Read more
2025_Dynaudio_ATE_Ep43_WhatAreTheHolesFor_04.50min_ListImage

Why are there holes in our speaker drivers?

On this episode of Ask The Expert, Otto explains why our speaker cones have small, rectangular slots around the central dome. Far from being a random ...

Dynaudio_Control02_ControlLink_01_1200x1200px

Dynaudio Control series

We are pleased to introduce the Dynaudio Control series: a suite of next-generation audio tools engineered to serve as the central monitor controller ...

2025_Dynaudio_ATE_Ep42_DoSpeakersNeedACabinet_02.03min_ListImage

Do speakers need a cabinet?

On this episode of Ask The Expert, Otto explains what speaker cabinets do, describes an alternative construction method, and ultimately concludes that...

M-series

Specyfikacje

  • Stan:
  • Segment:
  • Seria:
  • Zastosowanie:
  • Typ:
  • Pasmo przenoszenia:
  • Maksymalny poziom SPL w odległości 2 metrów:
  • Maximum SPL at 1 metre:
  • Częstotliwości podziału zwrotnicy:
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne:
  • Sensitivity:
  • Impedance:
  • Dynaudio Acoustics M4 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Nagrywanie i miksowanie muzyki
  • 4-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 130 dB stereo
  • 250 Hz, 2 kHz, 5 kHz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics C3 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 120 dB stereo
  • 200 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M1 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny, pasywny
  • 50 Hz – 20 kHz
  • 122 dB stereo
  • 1650 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M2 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 40 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 700 Hz i 3700 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3F
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja i muzyka
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 120 dB
  • 250 Hz i 2500 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3FX left/right
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 250 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 123 dB stereo
  • 400 Hz i 3900 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3FX centre
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja i muzyka
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 250 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics MF15 vertical
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 114 dB
  • 2000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • 90 dB/2,83 V/1 m
  • 4 omy
  • Dynaudio Acoustics MF15 centre
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 114 dB
  • 2000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • 90dB/2.83v/1m
  • 4 omy
  • Dynaudio Acoustics MS15
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja filmowa i telewizyjna
  • Subwoofer
  • 30 Hz – >500 Hz
  • 128 dB
  • 96dB/2.83v/1m
  • 8 omów
  • Dynaudio Acoustics MS18
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja filmowa i telewizyjna
  • Subwoofer
  • 25 Hz – >500 Hz
  • 130 dB
  • 97 dB/2,83 V/1 m
  • 8 omów
  • Dynaudio Acoustics MF30
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 122 dB
  • 1% przy 90 dB
  • 95dB/2.83v/1m
  • 4 omy
  • Dynaudio Acoustics M3 MkII Center
  • Current
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Music and post-production
  • 3-way hybrid
  • 35Hz – 20kHz
  • 125dB stereo
  • 400Hz and 3900Hz
  • 1% at 90dB
  • Dynaudio Acoustics M4 MkII Mini
  • Current
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Music recording and mixing
  • 4-way hybrid
  • 35Hz – 20kHz
  • 125dB stereo
  • 250Hz, 2kHz, 5kHz
  • 1% at 90dB