Dynaudio Acoustics M1 MkII

Kompaktowy monitor bliskiego pola o dużej energii

2-drożny, pasywny

M1 MkII

Głośnik M1 MkII to kompaktowy monitor bliskiego pola z systemem dwóch głośników niskotonowych.

Powstał on w wyniku wieloletniego projektu badawczego, którego celem była analiza podstawowych wymagań inżynierów dźwięku, pracujących z wysokimi poziomami głośności przed długi czas.

Każdy podzespół został wyprodukowany tak, aby zapewnić referencyjną jakość odtwarzania muzyki i wyjątkową niezawodność. Nie rzucamy słów na wiatr: każdy głośnik jest w stanie ujarzmić transjenty o mocy 1000 W bez degradacji sygnału, co daje znakomite pasmo dynamiczne.

Nasza najnowsza generacja głośników o wysokiej częstotliwości i z miękką kopułką, czyli legendarny głośnik wysokotonowy Esotar 3, jak również głośniki niskich częstotliwości wykonane z zastrzeżonego materiału MSP (polimer z domieszką krzemianu magnezu) zapewniają, że pole akustyczne jest niewiarygodnie precyzyjne, a zmęczenie spowodowane przez odsłuch zostało niemal całkowicie wyeliminowane.

Porozmawiajmy

Wpisz dane kontaktowe, a członek naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie. 

DynaudioAcoustics_M1_03_landscape

M-series

Specifications

  • Stan Aktualny
  • Segment Pro
  • Seria Dynaudio Acoustics
  • Zastosowanie Muzyka i postprodukcja
  • Typ 2-drożny, pasywny
  • Pasmo przenoszenia 50 Hz – 20 kHz
  • Maksymalny poziom SPL w odległości 2 metrów 122 dB stereo
  • Częstotliwości podziału zwrotnicy 1650 Hz
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne 1% przy 90 dB
  • Wymiary obudowy (wys. × szer. × gł.) 256 x 476 x 393 mm
  • Waga kg 14
Dynaudio_Acoustics_M1MKII_Lineart

Dynaudio Magazine

Dynaudio Magazine is our universe of sound and music-related articles, videos, and podcasts, covering everything from loudspeakers and technology to extraordinary people, and our very best tips and tricks.

Read more
WIP_2025_Dynaudio_ATE_Ep37_AmpClasses_12.02min_ListImage

What do different amplifier classes mean?

If you're confused by differing amp classes and classifications, then read on dear reader, and become wiser, as Otto explains this sometimes confusing...

2025_Dynaudio_ATE_Ep36_SubwoofersIsMoreMore_02.03min_ListImage

Subwoofers - is more, more?

Two subwoofers, too much? How much is too much? Well, we've got some good news for you – sometimes more is quite simply more. Otto's got the low down ...

2025_Dynaudio_ATE_Ep35_ContourVsContour_09.55min_ListImage

Contour 20i vs. Contour 20 Black Edition

Do you have trouble discerning what upgrades we've put into Contour 20 Black Edition, improving upon the existing model? Wonder no more! The words "ne...

M-series

Specyfikacje

  • Stan:
  • Segment:
  • Seria:
  • Zastosowanie:
  • Typ:
  • Pasmo przenoszenia:
  • Maksymalny poziom SPL w odległości 2 metrów:
  • Maximum SPL at 1 metre:
  • Częstotliwości podziału zwrotnicy:
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne:
  • Sensitivity:
  • Impedance:
  • Dynaudio Acoustics M4 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Nagrywanie i miksowanie muzyki
  • 4-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 130 dB stereo
  • 250 Hz, 2 kHz, 5 kHz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics C3 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 120 dB stereo
  • 200 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M1 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny, pasywny
  • 50 Hz – 20 kHz
  • 122 dB stereo
  • 1650 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M2 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 40 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 700 Hz i 3700 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3F
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja i muzyka
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 120 dB
  • 250 Hz i 2500 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3FX left/right
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 250 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3 MkII
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 123 dB stereo
  • 400 Hz i 3900 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics M3FX centre
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja i muzyka
  • 3-drożny, hybrydowy
  • 35 Hz – 20 kHz
  • 125 dB stereo
  • 250 Hz i 3000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • Dynaudio Acoustics MF15 vertical
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 114 dB
  • 2000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • 90 dB/2,83 V/1 m
  • 4 omy
  • Dynaudio Acoustics MF15 centre
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 114 dB
  • 2000 Hz
  • 1% przy 90 dB
  • 90dB/2.83v/1m
  • 4 omy
  • Dynaudio Acoustics MS15
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja filmowa i telewizyjna
  • Subwoofer
  • 30 Hz – >500 Hz
  • 128 dB
  • 96dB/2.83v/1m
  • 8 omów
  • Dynaudio Acoustics MS18
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Postprodukcja filmowa i telewizyjna
  • Subwoofer
  • 25 Hz – >500 Hz
  • 130 dB
  • 97 dB/2,83 V/1 m
  • 8 omów
  • Dynaudio Acoustics MF30
  • Aktualny
  • Pro
  • Dynaudio Acoustics
  • Muzyka i postprodukcja
  • 2-drożny pasywny głośnik przestrzenny
  • 60 Hz – 20 kHz
  • 122 dB
  • 1% przy 90 dB
  • 95dB/2.83v/1m
  • 4 omy